CLICK HERE FOR DETAIL

6 Alat Elektronik Yang Paling Mahal Sepanjang Masa

Dalam zaman moden ini, ramai orang menggunakan beberapa peranti elektronik dan alat untuk membantu mereka memenuhi keperluan mereka bagi kemudahan dan kehidupan yang lebih baik. Tetapi kadang kala mereka akan terlalu 'overboard' dengan alat mereka bagi menampakkan kemewahan dan bukannya satu keperluan. Saya bercakap tentang bagaimana mereka sanggup berbelanja lebih (sangat-sangat mahal) terhadap suatu gadget bagi memenuhi tujuan sesuatu gadget tersebut. Demi menampakkan kemewahan mereka meletakkan emas, berlian, kristal dan banyak lagi. Ia kelihatan gila dan luar biasa pada masa yang sama! Secara dasarnya adalah mereka ingin alat mereka kelihatan glamor dan berstatus dan juga mereka sanggup menghabiskan beribu-ribu atau berjuta-juta ringgit atau dollar demi itu. Mari kita lihat kehidupan masyarakat yang berstatus tinggi itu dan kita akan membawa anda 7 alat elektronik yang paling mahal dari kaca mata kami. Anda pasti akan terkejut bagaimana gilernya harga bagi mendapatkan. 

Laptop sleeve
Sebuah Syarikat Belanda CoverBee menjual paling mahal notebook sleeve atau komputer riba paling di dunia dengan harga $11 juta dollar. Notebook mempunyai sarung yang dihiasi dengan 8800 berlian memang sesuatu yang jarang berlaku. Bulu warna hitam hitam semulajadi dari Siberia dan disertai dengan Swarovski kristal. Oleh kerana ia diperbuat dari berlian, sarung itu mempunyai keupayaan untuk memanaskan dan melindungi komputer riba anda daripada suhu di bawah sifar. Ia mengambil masa kira-kira 2 tahun untuk menyiapkan satu komputer riba lengan. Hanya yang benar-benar kaya sahaja boleh memiliki edisi terhad ini.

Diamond iPhone 4
Kita semua sedia maklum bahawa iPhone adalah raja kepada smart phone mungkin? Orang di seluruh dunia jatuh cinta dengannya. Setiap kali keluar model baru dalam beberapa minit beribu unit telah terjual. Jutawan Australia telah meminta dua salinan telefon yang paling mahal didunia dari Stuart Hughes - berharga $ 8 juta dolar. IPhone ini terdiri daripada 500 berlian seberat lebih 100 karat, butang utama adalah satu berlian merah jambu yang sangat jarang ditemui, penutup belakang ia diperbuat dari emas dan logo epal itu sendiri adalah terdiri daripada 53 berlian.

Television Supreme Rose 
Stuart Hughes terlibat sekali lagi kali ini untuk membuat televisyen paling mahal di dunia yang merupakan 55 inci PrestigeHD Supreme Rose Edition. Rangka TV adalah gabungan 28kg emas ros, 72 berlian dan amethyst. Hanya tiga daripada TV ini telah dibuat dan dijual untuk orang ramai dengan harga $ 2.3 juta dolar.

Headphones Beats by Dre
Beats by Dre fon kepala benar-benar sangat mahal berharga kira-kira beribu-ribu dolar bergantung kepada artis yang diilhamkan dengan headphone. Tetapi Beats paling mahal oleh Dre fon headphone adalah salah satu yang telah dipakai oleh LMFAO band. Dengan 114 karat berlian , headphone ini dijual pada $ 1 juta dolar setiap satu.


Nintendo Wii Supreme
Adakah anda seorang peminat permainan video? Kalau iya anda perlu memulakan simpanan anda sekarang dan cuba untuk mendapatkan edisi terhad Nintendo Wii Supreme berharga kira-kira $ 481,250. Ia terdiri daripada setengah kilo 22-karat emas dan butang konsol depan dihiasi dengan 78 berlian 19.5 karat. Ia mengambil masa enam bulan untuk membuatnya.Perlu ada dalam koleksi pemain yang betul-betul giler dalam gamez di seluruh dunia.

Magic Mushrooms USB
Seorang tukang emas Switzerland, La Maison Shawish menjadikan USB biasa menjadi sangat mewah yang menjadikan setiap wanita mahu mendapatkannya. Ia sesuai digunakan sebagai perhiasan. Tarikan koleksi ini ialah ia membawa kita kembali ke zaman kanak-kanak di mana USB cendawan ini mengingatkan kita kepada cendawan ajaib dalam Alice di Wonderland. Paling  murah koleksi ini adalah lebih kurang $ 25,000 dolar dan jika dihias dengan nilam merah jambu berharga $ 40,000 dolar yang dilindungi dengan zamrud 9.18 karat.


http://www.marketglory.com/strategygame/noahiman
Share on Google Plus

Iklan dari noah

Bagi pinjaman peribadi khas untuk kakitangan kerajaan boleh whatsapp 0189577443 atau 0185702530

0 comments:

Post a Comment