CLICK HERE FOR DETAIL

Pelakon American Pie Di Manakah Mereka Sekarang?

Pasti semua masih mengingati filem yang pernah meletup satu ketika dahulu. Sudah 15 tahun sejak komedi remaja American Pie pertama ditayangkan di skrin besar.
15 tahun berlalu sejak American Pie dikeluarkan di pawagam pada 9 Julai, 1999.

Filem 18SX ini seperti "pai epal panas" - dianggap "kurang serius" atau "cetek" oleh beberapa pengkritik, tetapi mereka bangga dengan sambutan yang diterima dan seterusnya mempopularkan istilah 'MILF' dan antara dialog yang tak dapat dilupakan: "This one time at band camp ..."

Mari kita lihat selepas 15 tahun bagaimana mereka sekarang...

Jason Biggs memegang watak sebagai Jim, hero filem American Pie ini melakonkan watak di waktu remaja melalui tahun-tahun yang janggal ketika meningkat dewasa.
Walaupun dikenali sebagai lelaki yang berlakon dalam apple pie, kerjaya Jason telah berkembang sejak itu. Hari ini dia dikenali sebagai Larry Bloom dari Netflix drama 'Orange is the New Black'.

Watak sebelumnya dalam Buffy Vampire Slayer, Alyson Hannigan mengambil peranan sebagai Michelle, dimana Jim berat hati untuk membawanya ke majlis tari menari.
Pelakon yang amat disayangi dan terkenal pada hari ini dalam 'How i Met Your Mother'. Dia berkahwin dengan Alexis Denisof dan pasangan itu mempunyai dua orang anak perempuan.
Walaupun Tara Reid mempunyai peranan yang agak kecil, beliau menjadi popular dan terima kasih kepada populariti Pie Amerika.
Dia kini mempunyai kejayaan bersama the cult B-filem Sharknado dan baru sahaja selesai penggambaran filem the sequel.
 Thomas Ian Nicholas memainkan peranan Kevin Myers, yang merupakan pelopor bagi pakatan lelaki untuk membuat agenda jahat mereka sebelum mereka tamat sekolah tinggi, walaupun teman wanitanya Vicky (Tara Reid) enggan membuat demikian.
Thomas teruskan kerjayanya sebagai pelakon, walaupun kebanyakannya dalam filem bajet rendah. Pada masa yang sama dia memulakan kerjayanya sebagai pemuzik.
Seann William Scott mencipta nama sebagai watak budak mentah yang berperangai buruk Steve Stifler, yang sering dihukum kerana tingkah laku yang menjijikkan dengan cara yang paling menjijikkan.

Seann mengambil pelbagai peranan yang berbeza dalam watak lamanya di American Pie, termasuk budak nerd dalam Final Destination dan filem Where's My Car ?. Beliau juga menyumbang suara dalam drama bersiri Crash in the Ice Age.
 Chris Klein watak tambahan sebelum itu sebagai penyanyi jock come choir Oz.
Chris telah berlakon dalam beberapa filem temasuklah Rollerball, American Dreamz dan Street Fighter: The Legend Of Chun-Li tidak banyak membawa kejayaan padanya. Kini dia terus berlakon tetapi kebanyakannya hanya sebagai peranan kecil.

Mena Suvari mencipta nama sebagai gadis Heather.
Selepas namanya naik dalam lewat 90-an, kerjaya Mena telah agak terhenti. Beliau baru-baru ini muncul dalam drama TV Chicago Fire.

Eddie Kaye Thomas memainkan watak Paul Finch, yang terkenal kerana tergoda dengan ibu Stifler.
Eddie masih sibuk dengan pentas, filem dan peranan TV, kini membintangi beberapa siri terkenal seperti The Lupa.
Eugene memegang watak sebagai Noah Levenstein bapa kepada Jim. 
Eugene adalah satu-satunya pelakon American Pie yang muncul dalam kesemua lapan filem spin-off termasuklah siaran terus-ke-DVD seperti American Pie Presents: Band Camp. Dia muncul dalam banyak filem-filem Hollywood.
 Peranan Jennifer Coolidge sebagai Jeanine (ibu Stifler) adalah terhad, tetapi watak beliau menjadi ikon.
 Pelakon komedi terkenal, Jennifer Coolidge telah muncul dalam beberapa filem termasuk Legally Blonde. Peminat sitkom 2 Broke Girls akan mengiktiraf beliau sebagai dermawan Poland Sophie.
Shannon Elizabeth memainkan watak sebagai Nadia pelajar pertukaran. Jim selalu bayangkan Nadia dan juga pelajar-pelajar lain.
Sebelum American Pie dia adalah seorang model, Shannon terus membentuk kerjaya yang berjaya, dan dia juga berlakon dalam filem-filem seperti Johnson Family Vacation dan Love Actually.


http://www.marketglory.com/strategygame/noahiman
Share on Google Plus

Iklan dari noah

Bagi pinjaman peribadi khas untuk kakitangan kerajaan boleh whatsapp 0189577443 atau 0185702530

0 comments:

Post a Comment