CLICK HERE FOR DETAIL

10 Apps Perlu Dimiliki Oleh Telefon Sony 2017


Sony Xperia Z2 adalah telefon yang cantik jadi ia akan bertambah menarik jika diisi dengan aplikasi yang menarik untuk dikongsi bersama.

Ia adalah telefon pintar yang mampu mengendalikan hampir semua aplikasi yang anda masukkan kepada ia, terima kasih kepada quad-core processor. Manakala skrinnya akan membuatkan ada kagum dengannya.

Kami akan berkongsi 10 aplikasi menarik dan percuma untuk diisi ke dalam telefon pintar Sony Xperia Z2 kepunyaan anda.

Tumblr (Percuma)

Jika anda sudah mendaftar di Tumblr berita baik kerana app ini membolehkan anda boleh edit blog gambar anda secara langsung pada Xperia Z2 anda. Dan jika anda tidak? Inilah masa yang sesuai untuk anda untuk menyertai.

Platform microblogging kini kelihatan lebih terkini berbanding sebelum ini, dengan pengguna dapat tweak layouts, menukar fonts dan mengubah warna semuanya melalui Android (atau iOS) app. Dan lebih 3.3 bilion template yang mungkin menjadi pilihan kepada anda. Kemudahan ini akan mumbuat rupa anda berbeza setiap kali. Apa yang anda perlukan sekarang adalah sesuatu untuk diceritakan.
Cerberus (Sekali sahaja RM13.27)

Mempunyai masalah telefon hilang? Kini anda boleh mencuba Cerberus.. Bukan sahaja app yang membolehkan pengguna untuk mengunci telefon mereka dari jauh tetapi juga membolehkan anda mengarahkan telefon bimbit anda untuk mengambil gambar dan video dari jauh. Ini memberi anda peluang untuk jumpa kembali semula dengan telefon berharga anda itu dan mungkin dapat menangkap pencuri pada masa yang sama. Cuba dahulu secara percuma selama seminggu dan jika anda menyukainya, ia hanyalah RM13.27 untuk kegunaan seumur hidup.
Nimble Quest (Percuma)

Ini  throwback arcade-style game direka oleh pencipta Tiny Tower. Kawal wira anda bagi melepasi semua peringkat musuh dan meningkatkan kuasa ke atas senjata. Bagi menambah kekebalan wira, anda boleh rekrut baru bagi kumpulan wira-wira anda. Masih tidak cukup teruja? Sertai Liga dan cuba mengungguli Carta antarabangsa.
IFTTT (Percuma)

Aplikasi multi-tasking akhirnya boleh didapati di Android, menjanjikan kehidupan anda lebih mudah dengan menyambungkan dan mengautomasikan aplikasi anda dengan peranti tertentu. Sebagai contoh,  jika andamempunyai  net-connected gear seperti Belkin WeMo, anda boleh menetapkan lampu anda untuk ke waktu sunset.
QuizUp (Percuma)

Pastikan parti makan malam anda ceria bersama QuizUp. Anda boleh mencabar rakan-rakan anda untuk beberapa pusingan cepat QuizUp. 

Anda boleh memilih tajuk khusus untuk bidang kepakaran seperti Sith Lord (Star Wars) atau Poirot binokular (Jenayah Rekaan) dan banyak lagi.
Carousel (Percuma)

Dari pembuat Dropbox sekarang Carousel, taman permainan baru yang indah untuk kenangan anda. Aplikasi bagus secara automatik backs up semua foto dan video anda ke Dropbox, jadi anda tidak perlu untuk mengangkat jari untuk melakukan secara manual dan anda tidak lagi akan risiko kehilangan kenangan digital anda. Menguruskan dan bertukar-tukar gambar atau video dengan rakan-rakan adalah suatu perkara yang mudah.Dengan alat yang berkualiti ditawarkan dari kamera yang luar biasa Xperia Z2, mereka layak mendapat peminat yang ramai.
Duolingo (Percuma)

Terasa ingin mengambil bahasa lain? Menguasai sehingga enam dialek baru melalui skrin telefon pintar anda. Segalanya lebih mudah dengan Duolingo. Dengan bab-bab yang tidak terkira banyaknya dalam setiap kursus. Ada kemungkinan nanti kesabaran anda akan habis sebelum pengajarant tamat. Namum siapa peduli ia percuma.
Dead Trigger 2 (from RMfree)

Game zombie ini akan membuat anda berpuas hati dengan kualiti gambarnya. Dengan pemproses 2.3GHz Xperia Z2 ia mampu menampung kendalikan grafik menakjubkan pesta keganasan ini. Menggunaan mana-mana satu sehingga 30 senjata yang berbeza untuk letupan otak daripada mayat hidup di 15 persekitaran yang berbeza. Sungguh hebat|.

Muat turun Deead Trigger 2 disini 


Notegraphy (Percuma)

Jika anda sudah bosan dengan laman media sosial yang mengunakan gaya yang sama, Notegraphy adalah untuk anda. Membuat penulisan anda Fancy, bergaya, dan mampu menunjukan bakat anda yang kreatif. Mesti dimiliki oleh pemilik Xperia Z2.
Muat turun Notegraphy disini 


Family Guy: The Quest for Stuff (Percuma)

Game pilihan ini lebih santai dan sesuai untuk semua orang. Family Guy: The Quest Untuk Stuff bagi membina semula Quahog selepas Peter bertarung dengan ayam gergasi (lagi) dan meruntuhkan seluruh bandar jatuh ke tanah. Ia mungkin menjadi permainan simulasi bandar cukup standard - yang sebenarnya persediaan adalah hampir sama dengan The Simpsons: Tapped Out. Jom cuba.
Muat turun Family Guy disini



http://www.marketglory.com/strategygame/noahiman
Share on Google Plus

Iklan dari noah

Bagi pinjaman peribadi khas untuk kakitangan kerajaan boleh whatsapp 0189577443 atau 0185702530

1 comments:

  1. I love what you guys are up too. Such clever work and reporting!

    Keep up the fantastic works guys I've you guys to blogroll.


    Also visit my weblog - margarita frozen drink machine for rent

    ReplyDelete