CLICK HERE FOR DETAIL

10 Pelakon Wanita Hollywood Terkaya Bagi Tahun 2020

Pelakon-pelakon Hollywood banyak menempah kejayaan dan nama dalam cerita-cerita mereka yang mengutip keuntungan berjuta-juta dollar. Bayangkan filem tanpa pelakon bunyi seperti jenaka bukan? Ya, sudah tentu, mereka adalah tulang belakang kepada filem-filem yang dihasilkan dan mendapat bayaran yang tinggi bagi sesebuah filem. Walaupun pelakon Hollywood menerima bayaran lumayan namun hanya mereka yang benar-benar berjaya sahaja dan bukannya semua. Hanya beberapa pelakon yang berjaya boleh dikreditkan untuk menjadi selebriti terkaya. Jadi mari kita lihat 10 pelakon Hollywood terkaya yang mendominasi dunia hiburan pada tahun 2016.

10. Penelope Cruz
Penelope Cruz adalah pelakon yang menyinar di Hollywood. Beliau terkenal kerana bukan sahaja prestasi dan kejayaan beliau dalam filem tetapi juga mempunyai personaliti yang menarik. Nilai bersih pendapatan Penelope adalah hampir $ 34 juta.

9. Meryl Streep
Menamakan Meryl Streep sebagai sempurna dalam bidang beliau tidak salah sama sekali. Beliau adalah seorang wanita yang mempunyai bakat pelbagai dan tidak syak lagi salah seorang pelakon Hollywood yang paling kaya. Nilai bersih pendapatan beliau adalah lebih daripada $ 45 juta.

8. Sarah Jessica Parker
Dia bukanlah seorang pelakon muda di Hollywood, namun ia masih menjadi salah satu pelakon yang mendominasi di Hollywood. Setakat ini Sarah Jessica telah membintangi banyak filem yang berjaya dan menghiburkan dan mempunyai pulangan yang tinggi. Nilai bersih Sarah dikatakan lebih daripada $ 70 juta pada tahun 2014.

7. Cameron Diaz

Jika terdapat mana-mana pelakon wanita yang menyinar dan berjaya di Hollywood yang menikmati tahap tertinggi pertumbuhan kerjayanya maka ia adalah tidak lain dan tidak bukan ialah Cameron Diaz. Nilai bersih pendapatan wanita yang menarik ini adalah hampir $ 74 juta.

6. Reese Witherspoon

Reese memulakan kerjaya lakonannya pada usia yang sangat muda dan telah menunjukkan bakatnya dalam beberapa filem di Hollywood. Sekarang dikala umurnya meningkat ke 35, kebanyakan pengarah kurang memilihnya sebagai watak utama dalam filem mereka. Namun Reese adalah seorang yang begitu penyayang dan bijak bagi membuat lelaki tergila-gilakannya. Dia salah satu dari divas Hollywood dengan nilai bersih pendapatan $ 79 juta.

5. Sandra Bullock
Memang benar bahawa kerjaya lakonan Sandra Bullock, pelakon Hollywood yang telah berumur 40 tahun telah hampir berakhir, tetapi para pengarah masih memilihnya dalam filem mereka untuk peranan yang penting. Prestasi yang cemerlang dan tingkah laku mesra membuatkan dia sentiasa menjadi pilihan. Sandra banyak membintangi banyak filem blockbuster dan nilai bersih pendapatan dianggarkan $ 83 juta. Dengan nilai itu menjadikan dia salah satu dari wanita paling kaya di Hollywood.

4. Jennifer Aniston
Jennifer memiliki kira-kira $ 120 juta dan dia telah memperoleh wang ini hasil dari kerjaya lakonan profesionalnya. Jennifer Aniston masih mengecapi era kemasyhuran dan dia bekerja di kedua-dua bidang iaitu filem dan televisyen industri Amerika. Kebanyakannya dia memberi keutamaan kepada peranan yang terkemuka, namun kini dia telahberumur 33 tahun dan membuatkan para pengarah untuk teragak-agak mengambilnya sebagai watak utama dalam filem bajet tinggi. 

3. Angelina Jolie

Apabila nama Angelina Jolie disebut, kita mula berfikir begitu banyak anugerah Oscar dan Anugerah Filmfare yang telah dimenanginya. Nilai bersih pendapatan dari filem yang telah dia bekerja adalah $ 125 juta. Angelina telah terlibat dalam pelbagai projek-projek sosial dan bertindak membantu individu yang memerlukan dan miskin. Dia telah pun menderma sejumlah wang yang besar kepada pelbagai NGO.

2. Drew Barrymore

Apabila sampai kepada nama Drew Barrymore, pelakon Hollywood super cool dan menarik, maka boleh dikatakan bahawa rahsia di sebalik kejayaan beliau adalah usaha yang tidak berkesudahan dan dedikasi tinggi dalam kerjayanya. Dia bukan wanita yang dilahirkan dari keluarga yang berada, tetapi beliau mengambil kehidupan sebagai satu cabaran dan memasuki Hollywood pada usia yang sangat muda. Beliau adalah seorang pelakon Amerika yang luar biasa dan juga berbakat. Drew telah memperoleh kira-kira $ 126 juta daripada filem beliau.

1. Julia Roberts

Julia, Julia, Julia, diva pelakon wanita Hollywood yang terkenal dan cantik berumur 31 tahun. Julia Roberts adalah seperti bintang yang berkilauan di Amerika menerangi dengan keindahan dan daya tarikan beliau. Wanita ini berjaya memiliki hampir $ 170 juta dan dijangka memperoleh lebih banyak lagi dalam beberapa tahun mendatang.


http://www.marketglory.com/strategygame/noahiman
Share on Google Plus

Iklan dari noah

Bagi pinjaman peribadi khas untuk kakitangan kerajaan boleh whatsapp 0189577443 atau 0185702530

1 comments: