CLICK HERE FOR DETAIL

Jana Pendapatan Melalui Permainan Internet Percuma Marketglory



Dengan lebih daripada sembilan puluh ribu pemain "MarketGlory" terbukti permainan ini diminanti dan menyeronokkan dengan bonus tambahan bahawa dalam permainan ini boleh ditukar kepada wang sebenar melalui paypal. "yes" bermain dan mendapat hasil sebagai duit sebenar..

Apa yang anda perlu lakukan adalah 'fight' dan 'work' setiap hari . Untuk bekerja anda hanya perlu menekan butang 'work'.perlu diketahui anda hanya boleh bekerja sekali setiap 24 jam.Untuk 'fight' pada 2 minggu pertama,anda perlu berlawan di 'referral fight'maksimum 10 kali setiap hari.Pada 2 minggu pertama, bekerja dan berlawan adalah sumber utama untuk anda menjana wang. Anda akan mendapat bonus tambahan jika anda bekerja secara berterusan selama 3 hari berturut-turut. Juga terdapat bonus yang berbeza dianugerahkan setiap hari secara automatik yang akan menambah sehingga baki anda. Jika anda mencari referral untuk permainan ini anda boleh menjana dengan banyak lagi. 

Anda akan diberi gold setiap hari jika anda mempunyai referral yang aktif dan juga untuk setiap referral anda, anda akan dibayar beberapa jumlah euro sebagai bonus pada setiap 21 haribulan setiap bulan.Kuncinya disini anda perlu mendapatkan seberapa banyak referral aktif yang anda mampu kerana referral bonus yang diberi agak lumayan. Saya telah mendapat 6 euro sebagai bonus dengan hanya mempunyai 20 referral aktif...jadi bayangkan jika anda mempunyai 50 atau 100 referral. Apabila anda membuat sedikit wang, anda perlu mendapatkan beberapa pakaian yang berlangsung selama 10 hari setiap satu. Pakaian akan memberikan energy tambahan dan membolehkan anda menjana lebih banyak wang apabila anda bekerja dan berlawan. Apabila anda mempunyai wang yang cukup, anda boleh menggunakannya untuk menjana banyak lagi wang (contohnya, dengan memulakan syarikat anda sendiri) atau berlawan di arena. Anda boleh mencapai 20 euro untuk dikeluarkan ke akaun paypal anda tidak lama lagi, jika anda aktif setiap hari. 

 Bukti pengeluaran oleh  pemain dari serata dunia...


Share on Google Plus

Iklan dari noah

Bagi pinjaman peribadi khas untuk kakitangan kerajaan boleh whatsapp 0189577443 atau 0185702530

7 comments:

  1. selamat bermain dan jana pendapatan di marketglory.. jgn lupa join FB marketglory malaysia...

    ReplyDelete
  2. Wahhh .. benda menarik ni .. jika awal2 saya aktif dalam main game online, mau hadap benda ni. Tapi skerang dah letih ... :) anyway, a really good info, harap jangan libatkan perkara judi dah la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bende ni ade diposit duit tk?mase mula2 kita main

      Delete
  3. tak hadap pun... layan setengah jam sampai sejam sehari... ok lah tu

    ReplyDelete