CLICK HERE FOR DETAIL

Khidmat Menyelesaikan Tugasan Kejuruteraan Elektrik Elektronik

Jika anda buntu dan bingung dengan tugasan kejuruteraan elektrik yang bermasalah dan mencari bantuan dalam menyelesaikan tugasan anda makan disini adalah tempat yang betul. Selain daripada membantu pelajar dalam tugasan kejuruteraan elektrik mereka, pakar-pakar kami di sini juga membantu dalam menyelesaikan tugasan kejuruteraan elektronik.

Elektrik merupakan tulang belakang kepada mana-mana industri. Adalah sesuatu yang sukar  jika kehidupan ini tanpa  ar untuk imej walaubantuan elektrik. Kerja setiap kita bergantung kepada tenaga elektrik. Penyelidikan dalam bidang ini bermula dari abad ke-17 lagi.

Kejuruteraan elektrik merupakan satu bidang yang luas yang berkaitan dengan kajian litar terutamanya elektrik dan peranti berkuasa elektrik. Ia secara umumnya boleh dibahagikan kepada elektrik, elektronik dan elektromagnetik iaitu bagaimana arus dibina menggunakan magnet. Subtopik termasuklah kuasa, pemprosesan isyarat, elektronik dan telekomunikasi.

Jadi ia adalah suatu bidang yang luas dan supaya ia mudahkan kita, ia dibahagikan kepada sub-disiplin yang utama.

Power
Control
Electronics
Microelectronics
Signal processing
Telecommunications
Instrumentation
Computers
 
Disiplin kejuruteraan profesional, kejuruteraan elektrik menarik perhatian luas pada abad ke-19 disebabkan oleh perindustrian dan komersial. Jurutera elektrik berusaha membangunkan dan menghasilkan elektrik. Seorang jurutera elektrik profesional perlu mempunyai ijazah akademik. Jangka masa ijazah bergantung kepada jenis kursus. Seorang sarjana muda dalam kejuruteraan biasanya empat tahun. Seorang sarjana muda dalam bidang sains pada asasnya kursus selama tiga tahun.

Jika anda sedang mencari bantuan dalam tugasan kejuruteraan elektrik dalam tempoh masa tertentu dengan penyelesaian yang cepat dan tepat anda berada dilandasan yang tepat. Kami akan membantu menyelesaikan tugasan kejuruteraan elektrik anda dan juga tugasan kejuruteraan elektronik.


emailkan softcopy tugasan anda untuk dapatkan sebut harga kami

noahiman00@gmail.com

atau komen di ruangan ini.....


Share on Google Plus

Iklan dari noah

Bagi pinjaman peribadi khas untuk kakitangan kerajaan boleh whatsapp 0189577443 atau 0185702530

1 comments: