CLICK HERE FOR DETAIL

Program Kopi ARBA Network Tipu Scam?


1. TIDAK perlu menjual produk.
2. TIDAK perlu mencari orang.
3. TIDAK perlu menghadiri kelas atau sebarang perjumpaan.

Ini Merupakan Program Penjanaan Wang Secara Pasif, TIDAK ADA KENA MENGENA Dengan Money Game, Skim Cepat Kaya, Pelaburan Luar Negara, Skim Piramid dan Sebagainya, Sila Baca Tulisan Ini Hingga Habis, Mungkin Inilah Peluang Terbaik Untuk Anda Menjana Wang Secara Pasif Dengan Cara Yang Halal



Pelaburan yang dimaksudkan ialah program Arba. Arba, ringkasan kepada nama sahabat nabi, Abdul Rahman Bin Auf. Hanya bagi modal (aqadnya membeli produk) kepada syarikat, tiap2 bulan kita mendapat hibah/bonus dari syarikat.

Perlu diingatkan, Sebelum sesebuah perniagaan jualan langsung dibenarkan beroperasi, syarikat tersebut perlu mendapatkan lesen AJL.
Yang mana lesen ini HANYA akan diberi oleh Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) sekiranya syarikat berkenaan telah menepati dan mengikuti garis panduan yang telah ditetapkan JAKIM seperti produknya halal, pelan pemasaran yang dibenarkan mengikut syarat dan pelbagai lagi syarat-syarat lain yang agak ketat.

Dan syarikat Classic Worldwide mempunyai lesen AJL. No siri 931903.


Modal boleh keluarkan bila-bila masa. Hanya buat sekeping surat. Modal daripada akaun pasif boleh dikeluarkan, untuk tahu apakah modal aktif dan pasif, teruskan membaca. Secara ringkasnya, apa yang anda patut fahami mengenai program Arba Network ini ialah:

1. Transaksi jual beli, dapat produk, selesai.
2. Company bagi hibah selama 12 bulan seperti pasar raya memberi point atau rebet sebagai tarikan kepada pembeli.
3. Hibah yang diberi nampak banyak sebab tiada orang tengah yang mengaut untung seperti dalam pelaburan lain.

SOALAN:
Kenapa nampak hibahnya agak banyak?

JAWAPAN:
Kilang proses makanan nutrisi ini ialah milik Dr Zaini sendiri, kepakaran juga daripada Dr. Zaini sendiri yang pernah berkhidmat di German dalam bidang sains pemakanan selama 5 tahun.
Selain itu, setiap ahli yang menyertai Arba Network juga akan diberikan surat perjanjian (agreement).


Komen Anda Tentang Program Ini ?




http://www.marketglory.com/strategygame/noahiman
Share on Google Plus

Iklan dari noah

Bagi pinjaman peribadi khas untuk kakitangan kerajaan boleh whatsapp 0189577443 atau 0185702530

4 comments: