CLICK HERE FOR DETAIL

Program Mybcworld Tipu Scam?


Apa itu Mybcworld ?

Mungkin ramai telah mendengar program yang HOT sekarang di internet. Rata-rata anda jumpa iklan atau kawan-kawan anda menjemput anda join program Mybcworld ini. Tapi adakah anda tahu apa sebenarnya Mybcworld ini?. Mybcworld adalah singakatan bagi My Brotherhood World Program ini adalah program lebih kepada tolong menolong sesama ahli (Member Help Member). Idea program ini berasal dari negara China dikenali sebagai Global Chinese Community (GCC) atau digelar ‘Kutu Cina’. Oleh sebab itu kehidupan orang Cina lebih senang serta berduit…Anda tahu MENGAPA? Kerana mereka saling membantu sesama mereka. Tidak pelik jika kita lihat ekonomi mereka kukuh dan bina perniagaan tanpa membuat sebarang pinjaman. Meraka mempunyai Pertubuhan dan Persatuan yang memfokuskan membantu ahli-ahli mereka membina ekonomi dan perniagaan melalui kaedah-kaedah begini. Jadi di sinilah Mybcworld mendapat ilham untuk menolong sesama kita atas dasar nilai persaudaraan.


Kenapa Anda Perlu Join Mybcworld ?

Mybcworld memperkenalkan program pendaftaran untuk pengaktifan serendah RM50 untuk seumur hidup. Anda hanya perlu membayar sekali sahaja untuk pengaktifan. Kemudian anda sudah boleh mula mempromosi link affiliate anda. Anda akan menerima replika website bagi tujuan promosi. Jadi anda tak perlu sekadar mempromosi link affiliate yang nampak tak professional. dengan Mybcworld anda akan mendapat replika website seperti di bawah:

Bermula dari bagaimana untuk mencari 3 orang rakan sehingga follow up untuk mereka join sebagai ahli VIP.


PENDAPATAN MYBCWORLD


Income anda terbahagi kepada 2 iaitu:

1. Bonus PENAJAAN (Stage 1 – Income AKTIF)
2. Bonus UPGRADE (Stage 2 hingga Stage 7 – Income PASIF)

BONUS PENAJAAN INCOME AKTIF
Setiap kali anda mengajak rakan anda untuk join program MyBCworld ini anda layak menerima RM50 terus masuk ke akaun anda TANPA ORANG TENGAH!. Anda ajak 3 orang anda akan menerima RM150. Jika anda ajak 5 orang anda akan mendapat RM250 tetapi sistem ini telah menetapkan 3 downline di Level 1. Sekiranya anda taja rakan anda yang ke 4, secara automatik auto placement (spillover) berlaku menjadi Level 2. Walaubagaimanapun anda tetap mendapat Bonus Penajaan. Minta rakan anda mendaftar di link MyBCworld  yang telah diberikan kepada anda. Minta pembayaran RM50 kepada penama bank yang tertera.
Caranya masuk ke website MyBCworld LOGIN > MEMBERS MANAGEMENT > ACTIVATION. Minta rakan isi borang pembayaran untuk pengaktifan. Anda approve pengaktifan tersebut
 

BONUS UPGRADE INCOME PASIF

Setiap kali downline anda Upgrade Stage, anda layak menerima Bonus Upgrade Downline Level 2 hingga Level 7 sahaja. TIDAK termasuk Level 1 3 orang yang anda ajak (Bonus Penajaan). Untuk layak mendapat Bonus Upgrade, anda mestilah upgrade dahulu sebelum downline anda upgrade. TIDAK PERLU GUNA MODAL TAMBAHAN..hanya upgrade hasi dari Bonus Penajaan seramai 3 orang tersebut (Level 1) Bonus Upgrade ini juga akan masuk ke dalam akaun anda. Mereka akan buat pembayaran kemudian submit borang. Tugas anda hanya approve kan SAHAJA.

LEVEL 2 > 9 Orang
LEVEL 3 > 27 Orang
LEVEL 4 > 81 Orang
LEVEL 5 > 243 Orang
LEVEL 6 > 729 Orang
LEVEL 7 > 2187 Orang


  • 9 orang downline anda upgrade ke Stage 2, anda layak menerima sebanyak RM900 (100 x 9)
  • 27 orang downline anda di Level 3 upgrade ke Stage 3 anda layak menerima RM6,750 (250x 27). Pastikan anda sudah berada di Stage 3.
  • 81 orang downline anda di Level 4 upgrade ke Stage 4 anda layak menerima RM32,400 (400 x 81). Pastikan anda sudah berada di Stage 4.
  • 243 orang downline anda di Level 5 upgrade ke Stage 5 anda layak menerima RM170,100 (700 x 243). Pastikan anda sudah berada di Stage 5.
  • 729 orang downline anda di Level 6 upgrade ke Stage 6 anda layak menerima RM729,000 (1000 x 729). Pastikan anda sudah berada di Stage 6.
  • 2187 orang downline anda di Level 7 upgrade ke Stage 7 anda layak menerima RM10,935,000 (5000 x 2187). Pastikan anda sudah berada di Stage 7.

Komen Anda Tentang Program Ini ?



http://www.marketglory.com/strategygame/noahiman


Share on Google Plus

Iklan dari noah

Bagi pinjaman peribadi khas untuk kakitangan kerajaan boleh whatsapp 0189577443 atau 0185702530

1 comments:

  1. Org terakhir tak dpt cari downline lagi..
    Rugi lah ..

    ReplyDelete