CLICK HERE FOR DETAIL

Pelbagai Jenis Tangga Bagi Kegunaan Isi Rumah atau Industri

Tangga boleh laras boleh didapati dalam pelbagai ketinggian, berat, sokongan dan jenis bahan. Keselamatan adalah faktor paling penting yang perlu dipertimbangkan semasa membeli tangga. Jika anda mahu mengelakkan daripada terjatuh dan risiko kemungkinan lain, anda perlu membeli tangga yang betul bagi disesuaikan dengan keperluan anda. Berikut adalah kajian tentang 10 tangga boleh laras.

10. EN 131 Std. 12.5Ft

Tangga Aluminium teleskopik ini adalah tangga yang besar dengan ciri-ciri hebat seperti ringan, kukuh, mudah alih, serba boleh dan kestabilan tinggi. Jika dilipat ia hanya berukuran 34 inci tinggi. Ketinggian penuh adalah 12 kaki. Anda juga boleh menyimpannya di belakang kereta anda. Mempunyai 12 langkah dan mampu menampung sehingga 150 kg berat badan.

Light Weight Multi-Purpose
Tangga yang boleh dilipat ini diperbuat daripada aluminium. Ia adalah tanggan 2 dalam 1. Ia boleh digunakan sebagai tangga lurus atau sebagai tangga berbentuk V. Ketinggian yang boleh dilaraskan sehingga 12 kaki apabila digunakan sebagai tangga lurus dan sehingga 6 kaki apabila digunakan sebagai tangga berbentuk V. Ketika dilipat dimensi adalah 36"x14". Boleh menampung sehingga 135 kg berat badan ia agak kurang sesuai untuk kegunaan komersil tetapi berfungsi dengan baik bagi kegunaan di rumah.

Xtend And Climb 785P

Produk ini sesuai untuk kegunaan komersil dan untuk kegunaan isi rumah. Ciri-ciri keselamatan diberi keutamaan. Ini dibuktikan oleh penunjuk tab merah dan hijau. Petunjuk menunjukkan jika anak tangga dikunci ke dalam tempat atau tidak. Penutup anti licin adalah satu lagi peruntukan keselamatan penting bagi mengelakkan tangga dari tergelincir. Ia diperbuat daripada bahan tahan lama (aerospace engineered aluminum alloy) yang meningkatkan jangka hayatnya.

Little Giant 14013-001 Alta-One M-17

Kelebihan ketara tangga ini adalah kestabilan dan serba boleh. Ia diperbuat daripada Aircraft-grade aluminum . Kualiti bahan adalah begitu tinggi dan boleh bertahan selama bertahun-tahun. Ia mempunyai kaki yang lebar untuk menawarkan kestabilan dan keselamatan maksimum. Kebanyakan tangga 17 kaki adalah berat dan sukar untuk dibawa namun tangga ini adalah yang paling ringan bagi 17 kaki di pasaran. Walaupun ia ringan tetapi ia sangat kuat. 

Polder Ultra Light Aluminum
Tangga ini popular dalam mengambil barang-barang isi rumah seperti barangan di dapur yang agak tinggi untuk dicapai. Ia berkualiti tinggi walaupun sebagai tangga mini dengan 5 langkah sahaja. Ia mempunyai berat hanya 5 kg dan sangat ringan untuk dibawa kemana-mana. Ini adalah produk yang menarik untuk penyelenggaraan rumah dan penggunaan dalaman. 

Rubbermaid RM

3W Folding 3 langkah kerangka besi dan plastik step. Ia boleh dilipat ke dalam 3 inci atau ke bawah. Ini dapat membantu untuk menyimpannya dengan mudah. Ia boleh disimpan walaupun di tempat yang sempit dan kecil. Jenama Tricam mempunyai pengalaman dalam membuat taman carts, tayar gantian dan tiub tayar. Pengalaman ini telah membantu mereka dalam membuat tangga yang berkualiti tinggi.

Werner MT-22 Telescoping
Tangga pelbagai laras ini merupakan produk yang sangat baik dan boleh ditukar kepada pelbagai formasi. Kakinya mempunyai ciri keselamatan anti licin. Tombol yang digunakan untuk penyelarasan adalah lembut dan mudah untuk mengawalnya. Dengan ini kerja anda akan menjadi lebih mudah dan cepat. Ketinggian tangga boleh dilaraskan mengikut kehendak anda. Ia adalah selamat dan tahan lama. Syarikat Werner mempunyai 60 tahun pengalaman dalam membuat tangga dan semua tangga mereka adalah berkualiti tinggi dan lasak.

Cosco 20-552ABL Lite Solution Step

Semakin tinggi tangga semakin lebih berisiko untuk berdiri di atas langkah yang paling atas. Oleh kerana sebab ini, Cosco telah menyediakan satu platform yang besar untuk langkah yang paling atas. Anda boleh mendaki ke atas tanpa perlu bimbang tentang ketinggian. Platform yang diperbuat dari anti licin ini meningkatkan lagi  tahap keselamatannya. Ia diperbuat daripada aluminium dan ringan untuk dibawa. 
Share on Google Plus

Iklan dari noah

Bagi pinjaman peribadi khas untuk kakitangan kerajaan boleh whatsapp 0189577443 atau 0185702530

0 comments:

Post a Comment