CLICK HERE FOR DETAIL

5 Hotel Budget di Pulau Sentosa Singapura

Kini anda tidak perlu risau tentang budget hotel yang tinggi ketika berada berhampiran Pulau Sentosa di Singapura. Dengan keseronokan yang begitu banyak yang boleh didapati di taman tema Universal Studios Singapura di Resorts World Sentosa, tentu anda tidak mahu menginap jauh dari tempat tersebut. 

Terdapat beberapa tempat penginapan yang mahal bersebelahan resort, termasuk Festive Hotel, Hard Rock Hotel dan Movenpick Heritage Hotel Sentosa bertaraf 5 bintang dan tentunya sangat mahal  biasanya kos lebih daripada AS $ 280 satu malam!

Anda tidak perlu risau lagi, di sini adalah 5 pilihan hotel murah berhampiran Pulau Sentosa yang boleh anda pilih.

1. Bay Hotel Singapore
Bay Hotel mempunyai lokasi yang besar - tepat di luar pintu masuk ke Pulau Sentosa dan berhampiran dengan stesen MRT HarbourFront dan pusat membeli-belah VivoCity. Harga daripada hanya AS $ 130 satu malam.


2. Harbour Ville Hotel
Harbour Ville Hotel  terletak di bahagian bawah bukit Mount Faber tetapi  cukup dekat untuk berjalan ke Sentosa. Harga dari US $ 90 satu malam.


3. Fragrance Hotel Viva
Fragrance Hotel Viva sangat disukai oleh pelancong bajet disebabkan kadar yang berpatutan dan berdekatan dengan Sentosa dan Universal Studios Singapura. Harga dari US $ 90 satu malam.


4. Fragrance Hotel Royal
Fragrance Hotel Royal merupakan salah satu hotel murah terbaik berhampiran Sentosa dan Universal Studios Singapura dengan harga juga bermula daripada AS $ 90 satu malam.


5. Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen
Tetamu yang menginap di  nostalgia Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen boleh menikmati kedua-dua suasana  - Sentosa dan Chinatown. Harga dari US $ 80 semalam.

Share on Google Plus

Iklan dari noah

Bagi pinjaman peribadi khas untuk kakitangan kerajaan boleh whatsapp 0189577443 atau 0185702530

0 comments:

Post a Comment