CLICK HERE FOR DETAIL

Bitkingdom Adalah Satu Skim Tipu Scam?

APA ITU BITCOIN?
Bitcoin adalah satu bentuk mata wang digital, yang dicipta dan diadakan secara elektronik. Tiada siapa yang mengawalnya. Bitcoins tidak dicetak, seperti dolar atau euro tetapi penggunaannya cukup meluas diserata dunia bermula tahun 2009 lagi. Ianya dihasilkan oleh manusia, mampu meningkatkan pulangan perniagaan dan berfungsi didalam talian di seluruh dunia dengan menggunakan perisian yang menyelesaikan masalah matematik.


APA YANG MEMBEZAKAN DENGAN MATAWANG NORMAL YANG LAIN?
Bitcoin boleh digunakan untuk membeli barang-barang fizikal secara elektronik (atas talian) dan ianya berfungsi seperti RM, Dolar konvensional, euro, atau yen, yang turut diniagakan secara digital. Walau bagaimanapun, ciri-ciri unik yang paling penting bagi Bitcoin adalah bagaimana cara ianya diagihkan. Ia tidak memerlukan kepingan atau helaian yang dicetak dan yang lebih unik perpindahan Bitcoin hanya berlaku dihujung jari secara atas talian sahaja. ​Tiada institusi tunggal mengawal rangkaian Bitcoin. Ini meletakkan sesetengah orang selesa, kerana ia bermakna bahawa bank yang besar tidak dapat mengawal wang mereka.



Apa Itu Komuniti BitKingdom?
BitKingdom adalah sejenis sistem perbankan masyarakat yang menggunakan Bitcoin sebagai medium yang bernilai. BitKingdom BUKAN piramid atau skim Ponzi. Kami memberi kuasa kepada rakyat untuk berada dalam kawalan aset mereka dan menyamakan kekayaan dalam masyarakat itu sendiri. Kami komited dalam memastikan komuniti ini masih ada dan berbuat baik kepada orang-orang di dalamnya. Misi kami adalah untuk memberi kuasa masyarakat dan untuk menamatkan kemiskinan. BitKingdom Community ialah pusat komuniti global yang dipercayai, di mana semua orang akan dapat memberi bantuan dan sebagai balasan, mendapatkan bantuan dalam masyarakat BitKingdom itu. Berbeza dengan sistem pengedaran tradisional, kita memberi kuasa kepada penggunaan teknologi Bitcoin ke dalam sistem kami untuk ahli-ahli kami. Pada BitKingdom Community, kami melayani masyarakat keutamaan kami. Kami dioptimumkan pengagihan bantuan kewangan di kalangan peserta melalui algoritma pecah tanah kami. masyarakat adalah orang-orang, dan kita adalah masyarakat. * MENYEDIAKAN BANTUAN & MENDAPATKAN BANTUAN konsep ini telah digunakan oleh banyak rangkaian pengagihan kekayaan yang menyamakan pengagihan keuntungan menggunakan algoritma yang sepadan.



Bagaimana Komuniti Ini Berfungsi?

SENARIO BANK KONVENSIONAL :
Bank sepatutnya menjadi sumber bantuan kewangan untuk pendeposit mereka, tetapi dalam dunia hari ini ianya tidak berlaku. Tanpa kredit sempurna dan pendapatan yang besar, bank-bank tidak mahu mempunyai apa-apa kaitan dengan anda.


SENARIO BITKINGDOM :
BitKingdom adalah sebuah laman web keahlian di mana peserta boleh bertukar-tukar bantuan kewangan dalam sebuah masyarakat berpusat untuk mendapatkan bantuan/memberi bantuan kewangan yang menggunakan mata wang berpusat Bitcoin. Idea ini adalah "Hari ini anda membantu seseorang, dan esok seseorang akan membantu anda". Dalam sistem perbankan konvensional, seseorang itu hanya boleh mengeluarkan jumlah wang dalam akaun bank mereka sendiri. Katakanlah John mempunyai $ 500 dalam bank. Dia tidak boleh mengambil $ 650 dari bank tersebut, walaupun bank itu mempunyai beberapa orang lagi pemegang akaun seperti Lucy $ 3,000 dan Brandon $ 5,000 yang akan meliputi jumlah pengeluaran John. Tetapi dia boleh mengambil pinjaman. bank boleh memberi pinjaman sehingga sembilan kali ganda dana yang disimpan di sana untuk sesiapa sahaja, dan bank menerima keuntungan daripada faedah. Jika bank boleh mengambil Lucy, Brandon, dan lebih banyak wang pelanggannya dan memberikannya kepada John sebagai pinjaman, mengapa tidak boleh John hanya meminta Lucy atau Brandon bantuan kewangan? Ya, John boleh meminta ... tetapi Lucy dan Brandon mungkin akan mengatakan tidak, walaupun mereka mengenal Dia. Dan John mungkin tidak tahu siapa yang mempunyai wang tambahan yang boleh menampung keperluannya pula. Walaupun Lucy mempunyai $ 3,000 yang dia tidak akan menggunakan untuk beberapa bulan akan datang dia tidak mungkin untuk memberikan kepada John, kerana John tidak dapat menjamin bahawa dia akan membayar wang itu kembali apabila Lucy memerlukannya. Oleh kerana permasalahan yang timbul di atas, maka terciptalah Komuniti BitKingdom. Melalui keahlian BitKingdom, jika Lucy membantu John dengan $ 150 John tidak perlu berjanji untuk membayar Lucy kembali. Kerana pada BitKingdom, setiap kali anda memberikan bantuan kepada seseorang hari ini anda mempunyai JAMINAN ORANG RAMAI yang anda boleh bergantung kepada mereka bila-bila masa anda memerlukan bantuan kewangan pada masa hadapan. Jadi bila-bila masa Lucy memerlukan bantuan kewangan selepas dia membantu John, dia boleh meminta dan sistem akan memberikan pembantu kewangan kepada Lucy. Ia boleh menjadi John, atau Brandon, atau mana-mana daripada berjuta-juta ahli-ahli masyarakat BitKingdom. BitKingdom bukan bank atau syarikat yang mengambil deposit. BitKingdom hanya satu platform di mana para peserta boleh bertukar-tukar bantuan kewangan secara langsung. Jadi, jika anda memberikan bantuan kepada orang lain, bila-bila masa anda memerlukan bantuan berjuta-juta kewangan ahli masyarakat BitKingdom akan menawarkan anda bantuan yang anda perlukan, tanpa perlu untuk anda untuk membayar kembali.




Komen Anda Tentang Program Ini ?




http://www.marketglory.com/strategygame/noahiman
Share on Google Plus

Iklan dari noah

Bagi pinjaman peribadi khas untuk kakitangan kerajaan boleh whatsapp 0189577443 atau 0185702530

0 comments:

Post a Comment