CLICK HERE FOR DETAIL

Jana Duit Sebenar Dengan Hanya Bermain Permainan Bola Sepak Secara Online

Hi semua.. Pasti ramai dikalangan anda yang suka dengan permainan bola sepak. Dan ramai juga yang suka juga bermain sebagai manager dalam bola sepak. Goal Tycoon adalah satu lagi permainan strategi secara online yang boleh memberikan pendapatan sebenar atau dalam erti kata lain real money. Permainan ini dibuat oleh sebuah syarikat yang sama mencipta permainan Market Glory, permainan online browser yang sangat berjaya (juga boleh menghasilkan pendapatan melalui permainan online). Anda boleh lihat lebih lanjut tentang Market Glory disini. 

Sejak permainan ini dilancarkan ia telah menjadi sangat popular dikalangan para peminat-peminat bola sepak dan juga kepada sesiapa yang ingin menghasilkan pendapatan sampingan melalui permainan online.

Apa itu Goal Tycoon?

Goal Tycoon adalah simulasi pengurus bola sepak. Permainan ini dimainkan secara online sepenuhnya pada webpage anda. Sama seperti Market Glory, Ia adalah permainan yang sangat detail tentang permainan bola sepak ini, ia memerlukan asas pemahaman dalam bola sepak (yang saya rasa ramai tahu cara bola sepak dimainkan). Dengan pengetahuan asas ini akan sangat membantu dan menjadi lebih mudah untuk memulakan permainan ini Tetapi bagi sesiapa yang tiada asas bola sepak mereka juga masih boleh untuk bermain dengan sedikit kajian tentang bola sepak ini.

Goal Tycoon membolehkan anda mengeluarkan duit yang anda perolehi daripada permainan ke dalam akaun Paypal atau bank anda, Walau bagaimanapun, tiada cara yang benar-benar mudah dalam permainan ini untuk menjana duit tanpa melakukan apa-apa kerja. Sudah tentu jika anda bekerja keras, ia adalah mungkin menjadi sumber pendapatan tetap nanti.

Saya tidak akan memberikan panduan yang penuh dan teliti, kerana ia adalah satu permainan yang meluas dengan begitu banyak pilihan dan kemungkinan, tetapi saya akan memberikan anda beberapa tips yang bagus  dan berguna kepada anda sebagai pengurus bola sepak maya.

Tip permainan Goal Tycoon

Untuk bermain permainan Goal Tycoon, anda perlu menjadi seorang ahli dan anda boleh mendaftar secara percuma disini.

  • Kebanyakan hasil pendapatan anda akan datang dari jualan tiket di stadium anda semasa bermain ditempat sendiri, jadi ia adalah idea yang baik untuk menaik taraf stadium anda secepat yang anda boleh untuk mula mendapatkan keuntungan  dengan lebih cepat.
  • Sebaik sahaja anda telah memulakan latihan, kini anda perlu pergi kepada taktik dan meletakkan pemain anda dalam kesebelasan utama. Pemain akan melakukan yang terbaik jika mereka dimasukkan ke dalam kedudukan yang betul, jadi pastikan pemain tengah anda di bahagian tengah dan penjaga gol di gawang anda dan lain-lain lagi.
  • Anda akan mempunyai penasihat kewangan dan penasihat pasukan. Saya cadangkan anda mendengar apa yang mereka katakan dan cuba untuk melakukan apa yang mereka cadangkan kerana mereka disana adalah untuk membantu anda menjadikan pasukan anda berkembang dan berjaya.
  • Pemain-pemain memerlukan banyak tenaga, anda boleh mendapatkan tenaga daripada makanan dan minuman yang boleh anda beli di market dan sejumlah tenaga dari hotel anda. Hotel ini boleh dinaik taraf untuk mendapatkan jumlah tenaga yang lebih tinggi setiap hari bergantung level hotel.
  • Selepas beberapa ketika, pemain anda akan semakin tua dan kurang stamina. Maka adalah penting untuk membelanjakan wang bagi membeli pemain remaja dan melatih mereka. Apabila pemain remaja anda cukup umur mereka mungkin akan menjadi pemain yang sangat baik kerana anda telah melatih mereka sepanjang masa!
  • Selepas setiap perlawanan, perlu untuk anda memeriksa jika terdapat mana-mana pemain anda yang tercedera. Jika ada, anda perlu membawa keluar mereka dari pasukan utama untuk perlawanan seterusnya, jika anda memulakan permainan dengan pemain cedera secara automatik pasukan anda akan kalah!!.

Bila masa untuk anda menunaikan wang anda ke Paypal atau bank?. Anda perlu menunggu sehingga pasukan anda berjaya dan mula menjana keuntungan. Permainan ini bukan permainan cepat kaya, tetapi jika anda bermain dengan bijak percayalah Goal Tycoon ini pasti akan memberi income sampingan kepada anda. Ketika artikel ini saya terbitkan juara division satu akan menerima sebanyak 50 euro. 



http://www.marketglory.com/strategygame/noahiman
Share on Google Plus

Iklan dari noah

Bagi pinjaman peribadi khas untuk kakitangan kerajaan boleh whatsapp 0189577443 atau 0185702530

0 comments:

Post a Comment