CLICK HERE FOR DETAIL

10 Perisian Penting untuk Instagram Anda

Saya suka Instagram. Apa yang ia lakukan untuk saya dan  syarikat adalah sangat berguna. Media Sosial telah memanfaatkan bidang perniagaan dan dapat menjimatkan banyak duit untuk pengiklanan atau penjenamaan. Banyak syarikat atau individu perseorangan dapat meningkatkan jualan barangan mereka dalam masa setahun. Instagram adalah cara yang hebat untuk berhubung dengan pelanggan yang baru, dan lama termasuk juga pelangan yang berpotensi. Jadi, bagaimana anda boleh melakukan perkara yang sama?

Menurut Statista, hasil pengiklanan global Instagram dijangka untuk meningkat ke lebih 2.8 bilion dolar (kalau RM cuba bayangkan) pada 2017. Pada 2015, pendapatan mereka dijangka hanya 600 juta. Kini anda mengetahui betapa besarnya potensi Instagram dalam bidang perniagaan.

Tanpa mengira sama ada pengguna veteran atau pun baru terdapat beberapa aplikasi tambahan yang sangat bermanafaat untuk strategi pemasaran anda. Bukan sahaja anda mempunyai aplikasi Instagram itu sendiri, tetapi anda juga mempunyai pelbagai sumber aplikasi tambahan yang akan memaksimakan penggunaan Instagram. Disini disertakan aplikasi tambahan Instagram untuk memastikan ianya dapat membantu menjadikan perniagaan anda lebih maju menjelang 2016.

Stribr
Jika anda mencari satu platform yang menguruskan semua aktiviti Instagram anda, anda akan teruja untuk mencari Stribr. Pada masa ini di peringkat ujian beta, Stribr membolehkan anda menguruskan perbualan di Instagram, mewujudkan aliran kandungan berdasarkan lokasi atau hashtag, isyarat pemberitahuan ditetapkan, dan mengukur prestasi anda. Jika anda hanya mahu menambah satu alat Instagram bagi strategi pertumbuhan jenama anda pada 2016, Stribr mungkin menjadi pertaruhan terbaik anda. 

Minter 
Minter menawarkan analisis Instagram. Bertugas sebagai video penapis bagi follower anda yang paling melibatkan diri. Mengesan follower mengikut jenama anda berdasarkan siang hari, bandar raya atau mengikut negara. Anda juga boleh mendapatkan data pada masa bila follower anda adalah yang paling terlibat dengan perniagaan anda. Jika anda mahu menggunakan data masa nyata untuk memaksimumkan ROI anda Instagram, Minter adalah satu kemestian.

Social Rank 

Sosial Rank adalah satu lagi analisis Instagram platform berguna dalam penyiasatan. Cari maklumat lanjut mengenai follower anda berdasarkan lokasi mereka atau kadar penglibatan mereka dengan Instagram anda. Menyusun follower anda berdasarkan aktiviti yang mereka minati atau sama ada mereka mempunyai akaun yang sah atau tidak. Kedudukan sosial juga menawarkan penapisan jarak geografi supaya anda boleh mendedahkan data follower dalam lingkungan 1-100 batu.

Instagress 
Instagress menawarkan aplikasi tambahan bagi automasi Instagram. Mengautomasikan alamat hashtag, akaun geo-lokasi berikut dan juga komen pada imej atau video yang berkaitan. Instagress bergabung dengan FourSquare untuk membolehkan interaksi sosial automatik dengan kedai-kedai kopi popular atau tempat-tempat pelancongan di kawasan anda. Sama ada anda menguruskan satu akaun Instagram atau banyak, aplikasi tambahan ini berguna untuk membuat kerja pendek dalam penglibatan media sosial anda.

Huntgram 
 Jika anda sedang mencari untuk aplikasi tambahan yang membantu usaha mempercepatkan jangkauan sosial anda di Instagram, anda boleh mencuba aplikasi iOS Huntgram. Ia cukup bagus dalam membantu anda mencari pengguna semasa berdasarkan lokasi atau imej subjek. Berhubung dengan pengguna yang menyiarkan gambar alam semula jadi, imej haiwan, atau pengemar fesyen. Huntgram juga menawarkan data influencer, jadi anda akan tahu pengguna yag mungkin berguna untuk jenama anda.

Latergramme
Latergramme menawarkan aplikasi tambahan pengurusan jenama yang bagus. Menyediakan jadual post anda, memuat naik imej ke Instagram dengan pelbagai pilihan dan mencari pengguna rakan-rakan untuk melibatkan diri melalui fungsi carian Latergramme ini. Anda boleh menguruskan beberapa akaun dan membenarkan pengguna ini untuk menguruskan akaun perniagaan anda.

Cards for Instagram 
Jika anda suka fungsi Tinder ini melalui imej, Kad untuk Instagram adalah sesuatu berguna. Aplikasi menarik ini membolehkan anda flip melalui gambar di Instagram. Mencari imej mengikut kata kunci dan akses dengan kata kunci yang berkaitan dengan pasaran jenama anda.       

Statsiv
Pada masa ini menerima permintaan awal-akses, Statsiv menawarkan pelbagai fungsi analisis kepada pengguna Instagram. Bandingkan kadar penggunaan Instagram dari hari, minggu, dan jam. Track komen, like dan follower. Menerima cadangan mengenai tindakan yang boleh diambil untuk meningkatkan skor interaksi penonton anda dan mengetahui pelawat anda yang mungkin mahu menyambung dengan rangkaian peminat mereka. Jika anda ingin menjadi master Instagram pada 2016, anda mesti mahu untuk menambah nama anda ke dalam senarai akses awal mereka sekarang!  

Picpack 
Untuk menghubungkan media sosial pemasaran anda dengan pertumbuhan luar talian anda, pertimbangkan untuk menambah aplikasi Picpack bagi senjata rahsia anda. PicPack membolehkan anda menghidupkan imej Instagram kegemaran anda menjadi sangat menarik seperti magnet. Umpama memberi magnet jenama anda seperti di pameran perdagangan atau menawarkan mereka hadiah percuma dengan setiap pembelian. 

KeyFeed 
Aplikasi iOS KeyFeed mengintegrasikan Instagram anda ke papan kekunci telefon pintar anda. Berbanding hanya menambah teks dan emoji kepada mesej dan e-mel yang anda hantar dengan hanya perlu sentuh papan kekunci anda untuk secara automatik memasukkan gambar Instagram anda ke dalam perhubungan anda. Berkongsi media visual anda dengan aplikasi ini menjadinya begitu sangat mudah. Jika anda ingin meningkatkan bilangan follower anda melalui post anda, KeyFeed pasti bernilai bagi anda.  


http://www.marketglory.com/strategygame/noahiman
 
Share on Google Plus

Iklan dari noah

Bagi pinjaman peribadi khas untuk kakitangan kerajaan boleh whatsapp 0189577443 atau 0185702530

0 comments:

Post a Comment