CLICK HERE FOR DETAIL

Kerjaya Lumayan Sebagai Penterjemah Bahasa Melayu Secara Online

Adakah anda tahu bahawa ramai orang dari Malaysia kini mendapatkan duit tambahan dengan menterjemahkan bahasa secara dalam talian?. Ia memang benar-benar berlaku! Banyak syarikat-syarikat di Amerika Syarikat memerlukan penterjemah untuk menterjemahkan dokumen mudah dalam talian seperti e-mel, kandungan laman web, sari kata filem dan banyak lagi. Syarikat seperti Real Translator Jobs secara aktif mencari penterjemah profesional dari Malaysia untuk mengisi kekosongan. Terdapat kerja penterjemahan melebihi daripada tenaga pekerja untuk menyelesaikannya. Ini memjadi peluang besar untuk sesiapa sahaja yang mahu memulakan pekerjaan ini bagi mendapatkan duit saku atau pun duit tambahan.

Adakah anda perlu bercakap bahasa Inggeris dengan fasih? Jawapannya tidak. Cukup sekurang-kurangnya dengan pengetahuan asas bahasa Inggeris. Ia terbuka kepada sesiapa sahaja dari Malaysia yang mahu melakukannya. Seorang pelajar Harris, berjaya memperolehi pendapatan bulanan sebanyak RM 40514 telah melakukan pekerjaan ini selama 2 tahun dan sekarang berpendapatan antara $ 150 ke $ 300 USD setiap hari. Dia menyelesaikan kira-kira 3 ke 4 pekerjaan sehari yang mengambil masa lebih kurang 3 jam. Ia merupakan satu jumlah yang lumayan bagi mengisi masa lapang anda!. 

Anda bertuah kerana hidup di zaman "Era Maklumat" dan peluang seperti ini disediakan untuk rakyat di Malaysia bagi mendapatkan duit tambahan dengan hanya bekerja dari rumah melalui Internet. Ia adalah sesuatu pekerjaan dimana generasi ibu bapa kita tidak pernah bayangkan. Pekerjaan ini adalah peluang terbuka luas  kepada anak-anak muda di Malaysia.

Jika anda ingin mencuba, ianya sangat mudah dengan hanya megikuti langkah ini:
  1. Mendaftar di Real Translator Jobs di mana Penterjemah bahasa Melayu diperlukan. 
  2. Semak posting kerja dan siapkan apa sahaja yang anda suka.
  3. Dibayar sebulan sekali melalui cek, PayPal atau transfer bank.
Saya berharap anda mendapat manfaat dari maklumat ini dan semoga berjaya mendapatkan duit tambahan dalam talian.  



http://www.marketglory.com/strategygame/noahiman
Share on Google Plus

Iklan dari noah

Bagi pinjaman peribadi khas untuk kakitangan kerajaan boleh whatsapp 0189577443 atau 0185702530

0 comments:

Post a Comment