CLICK HERE FOR DETAIL

Jana Pendapatan Melalui Neobux 20 Dollar sehari


Neobux adalah salah satu yang tertua dan tapak yang sangat dipercayai yang membayar serta-merta ke Paypal sebaik sahaja anda meminta bayaran. Semua negara diterima. Ia membayar melalui Paypal, Payza dan Neteller. Jumlah minimum untuk cashout adalah hanya $ 2.00 cashout pertama. Anda boleh mendapat banyak wang daripada Neobux melalui "minijobs". Anda boleh dengan mudah membuat $ 2 dalam masa yang singkat dan wang tunai keluar serta-merta ke paypal / payza. Terdapat ramai orang yang berpendapatan sumber utama pendapatan mereka daripada minijobs ini. Anda dibayar jumlah yang pasti wang untuk setiap halaman sesuatu tugas anda selesai.

Nota:
Pekerjaan berpendapatan tinggi ( "tahap 2" dan "tahap 3") tidak akan disediakan untuk anda pada mulanya itu sendiri. Anda perlu untuk menyelesaikan seratus atau lebih "tahap 1" tugas / pekerjaan. Sebaik sahaja anda selesai lebih daripada 100 tugas-tugas dengan baik, anda akan dianggap sebagai ahli dipercayai yang mengikuti arahan dengan betul. Maka tahap 2 dan tahap 3 pekerjaan akan disediakan untuk anda.

Strategi:
Selepas anda log masuk ke dalam NeoBux, pergi ke "Lihat Iklan" dan menonton 4 iklan oren. Anda perlu melakukan ini sekali sahaja dan ini akan membuka seksyen minijobs itu. Anda boleh terus melihat lebih banyak iklan jika anda mahu. Anyways kemudian pergi ke Tawaran => Minijobs. Di sana anda boleh melihat pekerjaan berpendapatan tinggi tetapi mereka adalah orang kurang upaya untuk anda. Anda perlu melengkapkan 100 tugas membayar rendah untuk melayakkan diri untuk orang-orang membayar lebih tinggi. Tetapi tugas-tugas rendah membayar tidak sentiasa ada. Jadi menyimpan memeriksa seksyen minijobs dan setiap kali anda melihat beberapa pekerjaan yang ada kepada anda, melakukannya. Ikut arahan dengan betul. Mereka akan menjadi mudah untuk dilakukan. Sebaik sahaja anda melengkapkan 100 tugas-tugas seperti ini, anda akan dinaikkan pangkat ke tahap yang lebih tinggi dan pekerjaan berpendapatan tinggi akan disediakan untuk anda.

Juga untuk setiap 1 $ anda peroleh melalui minijobs, anda akan mendapat 0.12 $ sebagai bonus. Ini adalah satu langkah yang sangat murah hati dari Neobux dan akan menggalakkan ahli-ahli untuk bekerja di lebih banyak aktiviti dan membuat lebih banyak wang.

Dengan pekerjaan berpendapatan tinggi, anda boleh membuat wang dengan lebih cepat. Kadang-kadang ada tugas yang mudah seperti melakukan carian google atau mengelaskan objek ke dalam kategori dan kadang-kadang tugas-tugas yang agak sukar tetapi boleh dilakukan dengan mudah jika anda memahami arahan dengan betul. Tetapi tahu bahawa terdapat banyak orang yang melakukan tugas-tugas ini. Supaya mereka boleh mendapatkan lebih cepat. Begitu juga dengan tugas-tugas sebaik sahaja anda mempunyai masa lapang dan dont menjaga mereka untuk masa lain. Jika anda mendapati apa-apa tugas yang sukar untuk melakukan atau anda mendapat hilang kelayakan untuk pekerjaan itu, hanya melangkau dan melakukan pekerjaan lain atau menunggu kerja yang lebih baik untuk datang dalam beberapa hari akan datang. The minijobs boleh didapati sepanjang tahun dan supaya anda boleh mendapat banyak wang dengan mudah seperti ini. Berseronok! 



http://www.marketglory.com/strategygame/noahiman
Share on Google Plus

Iklan dari noah

Bagi pinjaman peribadi khas untuk kakitangan kerajaan boleh whatsapp 0189577443 atau 0185702530

0 comments:

Post a Comment