CLICK HERE FOR DETAIL

Tutorial Market Glory Untuk Pemain baru

Kepada pemain baru dalam MarketGlory anda boleh lihat video tutorial yang ada dibawah ini. Sebelum anda boleh mula bermain anda perlu mendaftar akaun terlebih dahulu. Perlu diingat bahawa anda perlu memilih negara sebenar tempat tinggal anda, kerana anda akan secara automatik ditempatkan di masyarakat negara itu dalam permainan. Juga, untuk tujuan pengeluaran wang maklumat anda juga perlu betul. Untuk mendaftar Klik di sini.



Sila ambil perhatian bahawa walaupun anda boleh deposit sebaik sahaja anda mula bermain, saya menasihati anda supaya membiasakan diri dengan permainan dahulu. Secara peribadi saya lebih suka cabaran untuk membina bankroll, ia mengambil masa lebih lama tetapi anda dapat rasa kesan yang baik dan positif nanti.

Apabila anda log masuk untuk pertama kalinya, anda akan lihat Home seksyen anda, di sini anda boleh menyemak bonus yang anda boleh menang berdasarkan aktiviti anda. Anda dapat lihat semua menu dan pilihan yang ada, bagaimanapun, sebagai pemain baru yang tidak lagi mempunyai apa-apa wang untuk melabur, anda perlu memberi tumpuan kepada hanya sebahagian kecil dari menu tersebut.

Perkara pertama yang anda perlu lihat adalah sumber anda, yang dipaparkan pada bahagian atas sebelah kanan halaman  iaitu Energy, Euro, Gold, Local Currency.

Sumber yang paling penting untuk memulakan permainan adalah Energy, pada dasarnya ia digunakan dalam semua aktiviti anda yang lain dan tanpanya anda tidak dapat berbuat apa-apa. Tiga jenis mata wang dan boleh ditukar dengan satu sama lain, iaitu Euro sebagai mata wang global (ini yang anda boleh tukar ke real money), Emas sebagai mata wang standard dan Mata Wang Tempatan sebagai mata wang yang digunakan di negara anda. Permainan ini berfungsi di peringkat tempatan dan global seperti dalam kehidupan sebenar, yang mempunyai mata wang global untuk membolehkan perdagangan antarabangsa dengan mudah antara pemain lain.

Bekerja Secara konsisten
Anda boleh bekerja setiap 24 jam, tetapi pastikan anda akan bermula pada masa yang sama keesokkan harinya ini kerana Market Glory tidak akan memberikan bonus superworker mereka, yang memerlukan 3 hari straigh kerja. Dalam erti kata lain, Market Glory mempunyai set semula web pada 00:00 waktu server yang membolehkan untuk pengiraan bonus rujukan, bonus arena dan lain-lain. Jadi jika anda bekerja untuk 2 hari berturut-turut, tetapi lupa pada (server) hari ke-3 dan set semula web berlaku sebelum anda bekerja, anda kehilangan peluang anda untuk mendapatkan wang dengan lebih cekap.

Fight
Ini adalah pilihan yang ketiga pada menu di sebelah kiri, dan ia adalah kerja sampingan, cara yang baik untuk permulaan untuk membuat sedikit wang. Apabila anda klik pilihan ini anda akan dibentangkan dengan senarai lawan (jika tidak lawan disediakan anda boleh melawan trainer). Anda dibenarkan untuk berjuang 10 kali setiap hari dan setiap kali anda menang anda akan mendapatkan wang. Jika anda berjuang terhadap trainer anda hanya akan dapat wang itu, bagaimanapun, berjuang dengan pemain sebenar adalah agak berbeza. Klik disini untuk cara lebih detail

Bina syarikat
Bagi memudahkan bagi pemain untuk membiasakan diri tentang bagaimana syarikat-syarikat bekerja, Market Glory membenarkan mana-mana pemain baru untuk mewujudkan sebuah syarikat akhbar secara percuma. Klik disini untuk cara lebih detail   


http://www.marketglory.com/strategygame/noahiman
Share on Google Plus

Iklan dari noah

Bagi pinjaman peribadi khas untuk kakitangan kerajaan boleh whatsapp 0189577443 atau 0185702530

1 comments:

  1. Guys came and join us.. really can earn some money.. good luck all

    ReplyDelete